Tworzenie firmowych stron www w oparciu o strategie marki: jak to się robi?

Inne

Written by:

Jako niezależny profesjonalista Twoim głównym celem jest znalezienie i ukończenie projektów wymagających Twojej wiedzy i umiejętności. Niezależnie jednak od branży – jesteś też właścicielem firmy. Oznacza to, że jesteś odpowiedzialny nie tylko za zarządzanie i prowadzenie firmy, ale także za marketing swoich usług w celu pozyskania nowych klientów. Projektowanie stron www ma znacznie – bo dobrze zaprojektowana strona może zwiększać świadomość marki, wiarygodność, promować i generować nowych potencjalnych klientów.

Określ, do czego dokładnie jest potrzebna Twojej firmie

Aby opracować cele dla swojej witryny, musisz rozważyć, co chcesz osiągnąć. Poświęć kilka minut na to, aby pomyśleć o obszarach, w których Twoja firma odnosi sukcesy, czego jej brakuje, oraz o tym, co chcesz uzyskać za pomocą tego narzędzia marketingowego. Czy potrzebujesz generować potencjalnych klientów? Czy musisz podnieść wiarygodność marki, a może potrzebujesz zweryfikować swoje umiejętności i osiągnięcia? Twoje cele określą rodzaj treści, które umieścisz na swojej stronie, a także pomogą Ci zmierzyć skuteczność witryny.

Tworzenie stron www zgodnie z założeniami

Gdy masz już jasny zestaw celów, możesz określić rodzaj treści, które umieścisz w swojej witrynie. Na przykład, jeśli chcesz wygenerować nowe kontakty do potencjalnych klientów, stwórz treść, która sprzedaje Twój zestaw umiejętności, zawiera call to action (wezwania do działania) i udostępnia formularze, dzięki którym potencjalni klienci mogą się z Tobą skontaktować. Jeśli chcesz przedstawić się jako ekspert w konkretnym temacie – twórz i udostępniaj treści, które promują Twoją wiedzę poprzez posty na blogach, oficjalne dokumenty lub przewodniki. Pamiętaj, że Twoje cele określą rodzaj tworzonej treści. Nade wszystko jednak zrozum swoich odbiorców. Witryna firmowa musi być czymś więcej niż Twoją listą osiągnięć. Twoja treść musi wzbudzić zainteresowanie odwiedzających w bardzo krótkim czasie, w przeciwnym razie pójdą do konkurencji. Poświęć czas na tworzenie treści za pomocą wiadomości, które zapewniają odbiorcom dokładnie to, czego szukają.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *